SVBmedia & bone bundelen krachten in nieuw bureau

02 SEPTEMBER 2013, AMSTERDAM
Interactief reclamebureau bone en communicatieadviesbureau SVBmedia gaan vanaf 1 oktober 2013 samen in één nieuw bureau. Daarmee spelen beide bureaus in op de veranderde wensen van klanten, die naast goed geïntegreerde crossmediale campagnes, meer dan ooit vragen om aantoonbare en onderbouwde resultaten. Het voltallige team van bone verhuist naar de burelen van SVBmedia in Amsterdam. De definitieve contouren van het nieuwe bureau krijgen de komende maanden vorm.

Rens Plandsoen, oprichtster bone: “Wij hebben vanaf onze oprichting online creatie en media onder één dak. Daar komt nu de brede kruisbestuiving met alle andere media bij. Bovendien geven de digitale zustermaatschappijen van SVBmedia ons direct toegang tot de meest geavanceerde online media tools”. Voor SVBmedia is het samengaan een even logische stap. “De ontwikkelingen op het gebied van media, vooral online, vroegen om een verbreding van ons portfolio. Met bone erbij kunnen we volledig geïntegreerde mediastrategieën bieden, in combinatie met digitale creatie”, aldus CEO Herco Tibboel van SVBmedia.

Beide bureaus geloven dat regie op resultaat de sleutel is tot succes. “Dit kan natuurlijk nergens beter dan in de digitale wereld. Mits creatie en media vanaf het begin met elkaar verweven zijn”, zegt Plandsoen. “Waarbij je binnen online campagnes bovendien optimalisatie kunt garanderen, omdat je naast data, ook creativiteit en productie biedt. Een combinatie van ‘logic’ en ‘magic’”, vult Tibboel aan.

In de nieuwe opzet zal de directie worden gevormd door Herco Tibboel (CEO), Rens Plandsoen (CCO) en Rob Kamsteeg (CFO).

Over SVBmedia

SVBmedia is een onafhankelijk communicatieadviesbureau dat al sinds 1991 dicht bij haar klanten onderneemt. Langs korte lijnen vertalen ervaren en deskundige medewerkers marketing- en communicatiedoelstellingen naar effectieve én kostenefficiënte media-oplossingen. Als onderdeel van het Zwitserse PubliGroupe is SVBmedia direct gelieerd aan innovatieve digitale zustermaatschappijen als Zanox, Spree 7 en Improve Digital. Een combinatie die ervoor zorgt dat expertise op het totale medialandschap kan worden gegarandeerd.

Over bone

bone is een interactief bureau uit Utrecht, opgericht in 1999 en werkzaam voor opdrachtgevers als Bavaria, Liander, Lotto en PostNL. bone werkt vanuit een scherpe strategische gedachte en activeert, ondersteunt en onderhoudt merken op lange termijn, met de unieke combinatie van creatie en media.

Noot voor de redactie

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Herco Tibboel, telefoon 06 – 212 436 80 / Rens Plandsoen, telefoon 06 – 215 035 38

"De digitale zustermaatschappijen van SVBmedia ons direct toegang tot de meest geavanceerde online media tools." Rens Plandsoen, oprichtster bone
"Met bone erbij kunnen we volledig geïntegreerde mediastrategieën bieden, in combinatie met digitale creatie." Herco Tibboel, CEO SVBmedia