Managementwissel bij SVBmedia en bone

30 JANUARI 2014, AMSTERDAM
Vanaf 1 februari heeft bureaugroep SVBmedia en bone een nieuw management team, bestaande uit Rens Plandsoen en Rob Kamsteeg. De huidige CEO en voormalig mede-aandeelhouder Herco Tibboel heeft besloten het bureau te verlaten om een nieuwe richting te kunnen inslaan buiten de groep. Voor een soepele overgang blijft Tibboel tot 1 augustus actief als adviseur van het nieuwe management team. SVBmedia en bone hebben de krachten gebundeld in september 2013.

Herco Tibboel: “Ik heb de afgelopen 13 jaar met ongelooflijk veel plezier en energie gewerkt aan de succesvolle ontwikkeling van SVBmedia. Met de fusie met bone hebben we een veelbelovende nieuwe mijlpaal bereikt voor de toekomstige groei van het bureau. Daarmee is voor mij het moment aangebroken om mijn aandacht te verleggen naar nieuwe uitdagingen en kansen buiten het bureau. Ik weet dat ik SVBmedia en bone in capabele handen achterlaat.”

Rob Kamsteeg, voorheen CFO en nu managing partner van SVBmedia en bone, heeft jarenlang samengewerkt met Tibboel: “Als CEO heeft Herco de afgelopen maanden leiding gegeven aan de fusie en integratie van SVBmedia en bone. Daarmee heeft hij met al zijn kennis en ervaring een cruciale rol gespeeld bij het bepalen van de toekomstige richting van het nieuwe bureau. We betreuren zijn vertrek, maar hebben begrip voor zijn besluit.“

Rens Plandsoen, de nieuwe managing partner van SVBmedia en bone: "In de afgelopen jaren heeft Herco SVBmedia ontwikkeld tot een succesvol bureau. Samen met mijn partner Rob Kamsteeg en de steun van onze Zwitserse aandeelhouder PubliGroupe ga ik graag de uitdaging aan om het bureau in deze volgende fase verder te ontwikkelen.”

Begin september 2013 bundelden SVBmedia en bone hun krachten. Het management heeft inmiddels een integrale bureaufilosofie en propositie geformuleerd die op korte termijn zal worden gepresenteerd.

Over SVBmedia

SVBmedia is een onafhankelijk communicatieadviesbureaudat al sinds 1991 dicht bij haar klanten onderneemt. Langs korte lijnen vertalen ervaren en deskundige medewerkers marketing- en communicatiedoelstellingen naar effectieve én kostenefficiënte media-oplossingen. Als onderdeel van het Zwitserse PubliGroupe is SVBmedia direct gelieerd aan innovatieve digitale zustermaatschappijen als Zanox, Spree 7 en Improve Digital. Een combinatie die ervoor zorgt dat expertise op het totale medialandschap kan worden gegarandeerd.

Over bone

bone is een interactief bureau, oorspronkelijk uit Utrecht, opgericht in 1999 en werkzaam voor opdrachtgevers als Bavaria, Liander, ICI PARIS XL en XS4ALL. bone werkt vanuit een scherpe strategische gedachte en activeert, ondersteunt en onderhoudt merken op lange termijn, met de unieke combinatie van creatie en media.

Noot voor de redactie

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Rens Plandsoen, telefoon 06 - 21 50 35 38, Rob Kamsteeg, telefoon 06 - 50 68 74 32 en/of Herco Tibboel, telefoon 06 – 21 24 36 80.

"Met de fusie met bone hebben we een veelbelovende nieuwe mijlpaal bereikt voor de toekomstige groei van het bureau. Daarmee is voor mij het moment aangebroken om mijn aandacht te verleggen naar nieuwe uitdagingen en kansen buiten het bureau." Herco Tibboel, CEO en voormalig mede-aandeelhouder SVBmedia
"Met al zijn kennis en ervaring heeft Herco een cruciale rol gespeeld bij het bepalen van de toekomstige richting van het nieuwe bureau. We betreuren zijn vertrek, maar hebben begrip voor zijn besluit. " Rob Kamsteeg, nieuwe managing partner van SVBmedia & bone
"Samen met mijn partner Rob Kamsteeg en de steun van onze Zwitserse aandeelhouder PubliGroupe ga ik graag de uitdaging aan om het bureau in deze volgende fase verder te ontwikkelen." Rens Plandsoen, nieuwe managing partner van SVBmedia & bone